Пай с карамелени бисквити и сладко от круши



2 яйца
10 с.л. захар
60мл олио от гроздови семена
½ чаша прясно мляко
1п. бакпулвер
1ч. брашно
15-18бр. правоъгълни карамелени бисквити
1/3 бурканче сладко от круши
2с.л. кафява захар за поръсване




Разбиват се яйцата със захарта. Постепенно се добавят олиото, млякото и брашното, пресято с бакпулвера, като се редуват.
В намазана и посипана с галета форма с размери 20х20см се изсипва около 1/3 от сместа. Нареждат се плътно една до друга карамелени бисквити. Аз използвах ето такива, но всякакви ще свърашат работа.



Върху тях се изсипва останалата смес и се заглажда. Отгоре се слагат парченца круши от сладко, накрая се наръсва с кафява захар. Естествено, ако не обичате сладко от круши, feel free да сложите каквото си искате :-)



Пече се в предварително загрята до 180°С фурна, около 25-30минути, пробва се с дървена клечка за готовност.

Коментари

  1. извинете за коментара, но изнамирането на карамелени бисквити и сладко от круши в търговската мрежа буквално ме изтормози. попадам на белгийски вафли, но не и карамелени бисквитки. обичам, когато правя нещо и искам то да се получи такова, каквото съм видяла, да следвам дословно инструкциите. случайно да имате съвет за по-лесното откриване на продуктите? :)

    Сара

    ОтговорИзтриване
  2. здравейте Сара,
    първо благодаря за проявения интерес към рецептата.
    Да си призная, тази рецепта е малко тип "изпразни килера",защото съм използвала продукти, които съм имала под ръка, включително и сладкото от круши, което е домашно. А колкото до бисквитките - виждала съм ги в Метро, Хит и Пикадили. Има ги и в детски вариант с Мечо Пух на опаковката.
    Сигурна съм, че ще се получи добре и с други бисквити и с друго сладко. Ще се радвам да споделите резултата, ако се решите да пробвате.

    ОтговорИзтриване
  3. Така, набавих си сходни по тип продукти (едни коледни немски бисквитки и сладко от кайсии/праскови). Хм, и без олиото! Ще падне импровизация с наличното! Благодаря за прекрасните рецепти и убийствените снимки! МНЯМ!

    Сара

    ОтговорИзтриване
  4. Отново се включвам. От Испания си донесох същите бисквитки и съм с усмивка от ухо до ухо! Първият опит с коледните немски бисквитки и сладко от праскови се получи малко сух, може би, защото тавата беше по-голяма от предписаното :) Тези дни се готвя за повторение, надявам се по-успешно! Успех, Лойс! Страхотна си!

    Сара

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти, Сара, трогваш ме с тези усилия. Не съм предполагала, че ще има някой който да поиска да следва така точно рецептата. Много се надявам да се получи добре и да не се разочароваш!

    ОтговорИзтриване
  6. Отбивам се само за едно МНЯМ! Божествено се получи, но не толкова красиво, колкото на снимките тук. Позволих си да сложа от бисквитките и във формите за мъфини, които импровизирах. Лойс, благодаря!

    Сара :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации