Photo Vacation ☂ Фото ваканция

Да, във ваканция съм. И нямах ама никакво намерение нито да готвя, нито да снимам, нито да поствам. Обаче! Правиш си едни планове, но те си имат едно свойство да се променят както си искат. Та, отивам на пазара да купя плодове и зеленчуци, и докато търпеливо изчаквам мамашите и наташите да си изберат огурцы пресносольние(!), виноград без косточек и клубники, блуждая по сергиите в търсене на най-селско-изглеждащите-на-вид домати. И докато пазарувам, без да обръщам твърде много внимание на нещата около мен, жената от сергията ми казва: "А за снимки имам едни прекрасни дребни жълти доматчета!"
???????
!!!!!!
Нали??

IMG_6360_9546Aw

Ама те наистина се оказват прекрасни, жълтите доматчета. И червени има :)
А жената от сергията, която аз с вселенската си разсеяност, разбира се, не помня, ме помни. И от миналото лято, и от по-миналото. Помни, че съм купувала малки разноцветни люти чушки. Фото-чушки :). Помни, че съм избирала плодовете по красота. И сега, когато ме среща, веднага прави връзката между мен и жълтите фото-доматчета. Иска ли питане, дали си купувам? Отнасям ги у дома, и ги нареждам в любимата си алуминиева паница. Откъсвам малко свежи треви от лехата с подправките, и си мисля, че отново съчетахме полезното с приятното - в случая - салатата със снимките - но кое ли от двете е полезното, продължавам да си разсъждавам, докато подреждам листенцата магданоз и се чудя дали на сивите, или на белите дъски да подредя кадъра.

IMG_6366_9552Aw

И на всичкото отгоре, за силно мое учудване, защото рядко се случват такива неща в живота, фото-доматчетата освен красиви, се оказват и вкусни! Нарязвам ги на едри парчета, добавям един сладък салатен бял лук, посипвам ги с листенца магданоз и отгоре щедро разпилявам кубчета нежно бяло сирене.

IMG_6378_9564aw

За да е пълен кефът на всички около масата, заливаме салатата с любимия си зехтин, поръсваме я с прясно смляна едра морска сол, добавяме шепа каперси и маслини каламата. А изстуденото узо, което е само загатнато на снимката от синьо-бялото райе, оставям на вас да си представите, и да решите дали пък да не заложите на някое друго, не по-малко подходящо питие :-)
Cheers & Enjoy!

IMG_6386_9572aw

Коментари

  1. Ех, че хубаво!
    Това ми напомни една случка, когато дълго обикалях пазара за да си намеря "красиви" кайсии. Никъде не ми дадоха да си избера. Накрая им казах, че ги искам за снимки, а те троснато: "Кайсиите не са за снимане, за ядене са!" :-)
    Трудна работа е по нашите пазари.

    ОтговорИзтриване
  2. Ако можех да си фейввам тази публикация, бих не един, а поне десет пъти да го направя! Свежо, много свежо!

    ОтговорИзтриване
  3. Луис, прекрасен разказ и снимки. Бабата няма как да не те помни, то сигурно само ти отиваш да си купуваш зеленчуци за снимки :) Как да се забрави :)
    Приятна почивка ти желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  5. Свежо, красиво и много приятно, лятно!Хубава ваканция!

    ОтговорИзтриване
  6. Хубавите неща понякога стават и така :)
    Хубаво лято,Луис!

    ОтговорИзтриване
  7. Изключително приятна публикация и свежи летни снимки! Приятна почивка и все пак не ни забравяй, очакваме нови и нови снимки и предложения от теб!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви много на всички! Тя ваканцията свърши вече, утре се прибирам, така че се мятаме пак в екшъна :)
    (но да ви споделя под секрет, радвам се, че се прибирам)

    ОтговорИзтриване
  9. За тая салатка най-върви не узо, а чисто българска ракийка :) С останалото съм съгласна.

    ОтговорИзтриване
  10. не знам за вас но от тези снимки как ми се прияде салата особено в тези жеги сега

    ОтговорИзтриване
  11. леле, как ми се напълни със слюнка устата, като четох статията и се сетих за туршийка посред лято, след малко отскачам до мазето

    ОтговорИзтриване
  12. Eх, Лоис, колко хубаво си го написала:) Размечтах се:)

    ОтговорИзтриване
  13. ейй... как искам да го опитам тва... но май ще трябва първод а си го направя :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации